onsdag den 8. januar 2014

Pæn indpakning



Så kom det endelig, det fine, lille computersleeve - eller, "endelig", det var jo sådan set ikke fordi det tog specielt lang tid, men jeg har jo glææædet mig sådan! Og nu er det her, og det er SÅ fint. Jeg er virkelig positivt overrasket over printet, ingen udtværede eller pixelerede billeder. Og så til kun 60 kr. inkl. porto! Dét er virkelig et røverkøb. Nu skal jeg bare have flyttet mine ting over på den lille Mac, og så for øvrigt lære at bruge den... Men den er i hvert fald rætti' god til at være på nettet med og se tv på - så langt er jeg i hvert fald nået, ha.

Læs mit oprindelig indlæg om sleevet her, eller gå direkte til DIY-sleeve-siden her. Og så ser det forresten ud som om, de sender fra Tyskland - men jeg er ikke helt sikker.

10 kommentarer:

  1. Hov hov! Kan vi liiiiige få et indlæg om den jakke!?!?!! ;-)
    Vh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jakken? Åh, det er da bare en gammel sag, jeg samlede op i genbrug i onsdags ;) Men bare rolig, den står også på indlægslisten - ingen bliver snydt her ;)

      Slet
  2. iiiih, sådan et MÅ jeg ha'! så sejt! hvor lange tid tog før du modtog det? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah, det er SÅ sejt! Jeg bestilte sleevet fredag d. 27 december, og så kom det her onsdag d. 8, hvor der så har været lidt helligdage imellem. Ankomsten var dog angivet til senest i dag, d. 10, så det gik lidt hurtigere end forventet :) Og det er hele ventetiden værd ;)

      Slet
    2. PS., hvis man signer op til deres nyhedsbrev, får man vist en masse rabatkoder smidt i nakken. Lige pt. skulle koden NEW4 i hvert fald give 40% på ens ordre. Og der er vist også en spar-10-$-kode, men de kan nok ikke bruges sammen.

      Slet
  3. Okay, nu prøver jeg - igen - med min blogger-konto til min gamle blog! ..måske det er nu, det virker.

    Jeg synes også, det er virkelig fint! Jeg kunne også godt tænke mig sådan et! (Altså med mine egne billeder.. det ville være lidt underligt ,at rende rundt med dit liv på min computer, bare un poquito!). Selvom det sådan set slet ikke er fordi, jeg har brug for et. Jeg indbygget polstring til computer i min rygsæk, og et fint sleeve der ligner en konvolut. Men man skal aldrig gå ned på udstyr!

    Jeg er også helt vild med jakken! Den er også pæn indpakning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yay, skidtet virker! (...at jeg så fik ny-kommentar-mail om 'Hurra'-beskeden før den anden, gjorde mig dog et kort øjeblik lidt forvirret ;) ). Men hurra, det er fantastisk - og 7, 9, 13 for samme udfald fremover.

      Og tak! Jeg kan kun anbefale at anskaffe sig sådan et sleeve - ens livsglæde stiger helt markant, og konvolut-sleevet har vel også brug for noget aflastning, så det ikke bliver helt slidt ned! Men det kunne da ellers være sjovt, hvis du gik rundt med mine billeder, ha - du kunne jo bare strege 'Barcelona' over og i stedet tilføje 'Madrid', og klistre andre hoveder på menneske-billederne. Se, så behøver du slet ikke bøvle med at udvælge dine egne yndlingsbillder - det var så lidt ;)

      Og yay, tak, den er jeg også ret vild med - når jeg nu ikke anskaffede mig en pels-indpakning til Mac'en, måtte det jo blive til mig selv i stedet. Hæhæhæ.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)