torsdag den 2. januar 2014

I 2013...


- Boede jeg det første halve år i Barcelona og dimitterede som bachelor. Wuhuu!
- Så jeg håndboldherrerne vinde VM-kvartfinalen. Og få lammetæv i finalen...
- Var jeg på en-dags skitur til Masella. Og cirka alle andre steder i Barcelona - har aldrig været  på så meget sightseeing som i 2013. Igen, tak.
Fik jeg fikset mit eget domæne!
Frøs jeg en del i lejligheden i Barcelona.
- Overraskede jeg min mor med et uventet besøg fra Barcelona. Surpriiise!
 - Prøvede jeg at lære spansk...
- Var jeg for første gange ude at flyve helt, helt selv. Det endte med et fint forhør i Vancouvers lufthavn, ahæm...
- Besøgte jeg yndlings-Eva i Vancouver inkl. smuttur til Seattle. Fantastisk ferie.
- Var jeg med til at fejre FC Barcelonas sejr få meter fra Messi.
Var jeg på pæn tur til spansk nationalpark i Espot.
- Brød vores bil sammen...
Flyttede jeg hjem igenOg gav tips til Barcelona.
Spiste jeg vilde mængder af kirsebær.
- Udviklede jeg en hof-ret: Pulled Pork-burgere!
- Var der Post Danmark Rund start og slut i Sønderborg.
- Åbnede Borgen, Sønderborg Citycenter.
Fortalte jeg om min tvivlsomme kameratække.
- Gik jeg ind i lokalpolitik. Næsten.
- Kastede jeg min kærlighed på bl.a. ræve. Og dyre-sko. Og den røde panda igen. Og Hoptimister. Og...
- Begyndte jeg rent faktisk at træne regelmæssigt (inkl. indkøb af masser af træningstøj, hæ). Og blev skadet...
- Købte jeg en jakke for livet. 7-9-13.
- Havde jeg pæn perlekjole på til første del af mine forældres sølvbryllupsfejring.
- Startede jeg i praktik og blev samtidig berømt.
Fortalte jeg om mine juletraditioner og skrev et rejseindlæg til Afterglobes adventskalender.
- Var jeg på kun-lidt-mislykket juletur til Hamburg.
- Købte jeg en Mac. Sød lille basse!

Jeg har nået lidt af hvert, hvad? Det bliver spændende at se, hvad 2014 bringer - i morgen løfter jeg sløret for, hvad jeg håber at få ud af det.

6 kommentarer:

  1. Hold da op. Med den stil du har kørt i 2013, har du godt nok lagt op til et 2014, der enten bliver fuldstændig sindssygt i forsøget på at overgå det foregående eller dejligt stille og roligt, fordi du har brugt al din energi i 2013 ;) Haha. Og altså - igen tak for dit bidrag til vores adventskalender!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha! 2013 var jo sådan set meget afslappet i forhold til 2012, hvor jeg både flyttede til Atlanta og Barcelona ;) Og så brugte jeg mere eller mindre anden halvdel af 2013 på at komme ned i gear - så nu er jeg klar til at kaste min energi på et eller andet spændende i 2014 ;) Og selv tak, det var en ren fornøjelse at være med!

      Slet
  2. 2014 will have better. greetings ^_^

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)