onsdag den 1. januar 2014

Nytårsaften 2013!








Godt nytår! Jeg håber, I kom godt ind i det nye år og er klar til at tage 2014 med storm. Min aften var rimelig (okay, helt og aldeles) stille og rolig. Der var lækker mad (brunkartofler! Grønlangkål!), lidt spil og masser af pænt fyrværkeri. Og hygge. Klokken 12 sprang jeg ind i det nye år, skålede i Pepsi Max og spurtede herefter op på førstesalen for at beundre den oplyste himmel. Jeg blev dog pænt skuffet, da jeg i farten havde overhalet alle fyrværkeri-affyrerne, ha - men efter en 10 minutters tid var der ikke længere noget at være skuffet over. Pænt med pænt på.

I morgen samler jeg op på året der gak gik, og i overmorgen kommer med mine planer(/ønsker?) for 2014.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud!
    Godt nytår, Stein.

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også :)
      Og tak i lige måde!

      Slet
  2. fyrværkeri r very nice!!!
    here all the sky seen completely with these.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)