søndag den 26. januar 2014

Porcelæn


 Post-træning-pre-bad-ansigt - jeg beklager (næsten), men hallo, det er vel søndag. Og alene-weekend.


Jeg er ret glad for min nye CC-cream, men knap så glad for navnet. På trods af billeder som disse, føler jeg alligevel ikke, at min hud fortjener sammenligningen med noget af det allermest hvide, der findes (...vel? Vel?!). 'Grisefarvet' eller 'maddike' havde været mere rammende alternativer, men nok heller ikke så flatterende, ha. Med tanke på alle de spændende neglelaksnavne der er, burde det i hvert fald helt klart kunne gøres bedre. Be' om? Hilsen min forfængelighed og mig - vi kan godt lide at tro, at vi ikke er helt fortabte med hensyn til farve. Bare en gang i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)