søndag den 12. januar 2014

Pakkekaos


Der er noget uldent over pakningen af kufferten til højre. Hmm. Om hun prøver at komme med eller undgå arbejde, er dog uvist, ha - men fakta er, at jeg i dag har flyttet tre kufferter, fire flyttekasser og diverse andet uundværligt over i det, der fremover skal være mit og min bedre halvdels hjem. Hurraaaa! Det bliver SÅ godt - når vi altså lige får flyttet resten af vores ting og pakket ud, host. Men den tid, den sorg, ikke? Det vigtigste er i hvert fald på plads:




Så føles det lidt som vores eget. Og nå ja. Så fulgte der noget med til husovertagelsen:


Gisp. Jeg ved ikke helt, om jeg er klar til mit nye liv som kattedame, men jeg har ikke det store noget valg. Der er i hvert fald god underholdning i sådan et pelsdyr, og jeg har kun jokket på den én gang i dag. Miauv!

13 kommentarer:

  1. Sikke en sød kat! :D

    Held og lykke med flytningen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er noget så sød at kigge på! ;)

      Og mange tak :)

      Slet
  2. Uh hvor dejligt altså! Og sikke en sød kat der fulgte med :) tillykke med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det i hvert fald! Det kommer til at tage lidt tid at få det hele fikset, men når bare man har sin tandbørste og bedre halvdel (...og lidt mere ;) ) skal det hele nok gå ;) Og tak! :D

      Slet
  3. jaaaaa dejlig kat :D Kattedamelivet er fantastisk!
    Kæresten og jeg er selv lige flyttet i ny lejlighed, og for ikke at forvirre vores lille kræ for meget med papkasser, ind og ud af døren hele tiden osv har han været på ferie hos mine forældre - i TRE UGER!!! Han kommer endelig hjem til hans nye hjem i dag, og jeg glæder mig :D
    Held og lykke med flytningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi håber, jeg kan vænne mig til det! Jeg har i hvert fald undgået at træde på katten i dag (...7-9-13), så det er da ikke helt håbløst ;)
      Åh, hvor dejligt, at I endelig får det lille pus hjem igen (eller, hvad man nu siger, når det er en ny lejlighed - 'bliver genforenet', måske? Hmm ;) ). God fornøjelse med familiesammenføringen, den nye lejlighed, og tak!

      Slet
  4. Tillykke! Og åh, en kat! En sød og dejlig kat endda - lige til at varme ethvert skørt kattedamehjerte ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Åh ja, den ser noget så sød ud, men mit kattedamehjerte skal lige varmes op - jeg har aldrig været vant til dyr. Men nuttet inventar, det er den i hvert fald! ;)

      Slet
  5. Nurh, hej misser <3

    Håber du er kommet godt på plads... eller i et mindste ind ad døren!

    SvarSlet
    Svar
    1. Misser siger også hej!

      Og vi må nok hellere holde os til det med 'ind af døren' - det andet kommer nok til at tage en deeel længere tid, desværre ;)

      Slet
  6. Svar
    1. Søde misser siger også hej! <3 (eller knurrer? Jeg er ikke så god til at afkode de der dyr endnu)

      Slet
  7. Går du og træder på katten og så uden samvittighed?? Dyrplageri siger jeg bare!! Skam dig..

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)