onsdag den 29. januar 2014

Mere ræv



Man skulle tro, at min mor kendte mig, hvad? ;) I weekenden var hun i London, og havde sød, sød gave med hjem til mig - også af den spiselige slags, men sokkerne her holder nok lidt længere. Jeg glæder mig i hvert fald til at lufte dem, når jeg engang kan påføre mig andet end vinterstøvler. 7-9-13.

Og PS., opfordning til X-bus: PLEASE lav nu noget variation i den sløjfe af reklamer/trailer/lydløse nyheder, I har! Man får godt nok set den mange gange, når man kører både frem og tilbage... Det er som om, det bare er lidt ekstra salt i såret, når man ikke rigtig kan sove på trods af stor træthed, hvad? Nå, madpakken er smurt, tasken pakket, tøjet lagt frem og morgenmaden fikset, så nu er det sengetid. Bah. Godnat!

4 kommentarer:

  1. Du er jo gået helt fox-amok! Haha. Men de er altså også fine! Er det mærkeligt hvis jeg tænkte på dig, da de viste en ræv i Vejret her til aften? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det var et godt udtryk ;) Ha ha, det så jeg også godt, den var såååå sød - mon jeg ikke også lige kan lokke sådan en ind i varmen? ;) Og hey, det betyder da bare, at jeg har brandet mig godt ;)

      Slet
  2. Det er da en sød mor, du har dig :) Jeg har også noget til dig: tykke, røde pandaer, der leger i sne! Bliver din X-bus tur måske lidt hyggeligere så?

    http://www.youtube.com/watch?v=y6GaPkkGZGw

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det i hvert fald :) Nuuuirj, mange tak! ;) De er simpelthen SÅ søde, og det gjorde ikke noget, hvis det var dem, der kørte på repeat på skærmene ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)