mandag den 13. januar 2014

Seven shades of green


Nå'men, har jeg nogensinde fortalt, hvilken farve, jeg bedst kan lide at påføre mig? Ha. Grønt er godt for øjnene og specielt mine - de bliver så pænt fremhævede (fordi, det lægger ALLE jo mærke til, 100%). Jeg kommer så lige i tanke om, at jeg faktisk har glemt yndlings-grøn-skjorten over dem alle, en mintgrøn sag fra Vancouver. Ondt. Sådan går det, når ens tøj rent faktisk skal vaskes af og til. Men pointen trænger vist godt frem alligevel - man kan aldrig få for mange grønne skjorter!

(Jeg ved forresten ikke, hvad Blogger har gjort ved farverne på billedet... F.eks. grøn skjorte#2 fra højre har den pæneste mørkegrønne farve (se her), men er her blevet totalt massakreret. Suk.)

(Og ja, det var cirka så langt, jeg kom med udpakningen i dag.)

7 kommentarer:

  1. De ser virkelig fine ud, som de hænger der :) Skrev nu egentlig for noget andet. Nemlig denne her: http://www.ebay.com/itm/BU-US-Womens-PU-fox-owl-print-handbag-Purses-Crossbody-Shoulder-Messenger-bag-/271324803717?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item3f2c37f285.
    Kunne ikke lade være med at tænke på dig da jeg så den :D
    //Charlotte

    my-journey.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Nuiiirj, den er simpelthen SÅ sød! Jeg har godt kigget på den, men skynder mig altid at kigge væk igen - jeg skulle jo nødig komme til at købe en jo ;)

      Slet
  2. green is a one of my fave colour. greetings ^_^

    SvarSlet
  3. Grøn er også en virkelig pæn farve, især mint. Desværre har jeg bare ikke meget af det selv :( Er kedelig, og elsker sort tøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt, helt enig! Her i den mørke tid er jeg dog også meget begejstret for mørkegrøn :) Og hey, sort er da ikke kedeligt, men elegant! ;)

      Slet
  4. Mere grønt og flere skjorter til folket! Eller bare til mig, det er også fint...

    SvarSlet
    Svar
    1. Og mig! Også til mig! Altså, hvis jeg nu fandt en nuance og et snit, jeg ikke allerede har, ikke? Vigtigt!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)