lørdag den 25. januar 2014

Græsenke


Jamen, det går forrygende, det dér med at være alene hjemme. Jeg er kun blevet kradset af katten én gang, har ikke smadret noget (altså, udover at jeg har fået lavet fint brandmærke på både bordskåner og spisebord. Godt det ikke er vores eget, ahæm) og jeg har endda formået at fodre både katten og mig selv. Og så endda med en noget så eksotisk salat i dag (kun til mig, dog): Wokgrøntsager, medister, salatbønner og barbecuesauce. Så kører det.

Til gengæld har jeg været sofakartoffel det meste af dagen, da jeg alligevel hverken kan samle eller flytte tunge møbler. Så jeg har fået fulgt op på Årgang 0, som jeg ikke fik set i hverken 2013 eller 2012, da jeg var på de der udlandsophold. Tsk, hvad? Men nu er der ved at komme orden i universet igen. Er der forresten nogen, der kan huske, hvordan Emma har fået de der ar i panden? Og så overvejer jeg lidt, at smutte forbi apoteket i Åbenrå ved lejlighed, når jeg nu arbejder lige i nærheden, hæhæhæ. Totalt kendis-sted!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, godt at høre jeg ikke er den eneste, der ender i ulykker, når jeg er alene hjemme :)

    SvarSlet
  2. Fuck du er dum?? Sikke noget svineri at ødelægge andres ejendele, og så have den attitude med "godt det ikke er mit eget" det er simpelthen for egoistisk. Undskyld mig, men det er det...

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)