lørdag den 4. januar 2014

I 2014...

 - Flytter jeg! Jep, I læste rigtigt - jeg rykker teltpælene én kilometer og opgraderer mine nuværende cirka 12 m2 til 123 m2+kælder og have. Er der nogen, der kan stave til WALK-IN CLOSET?! HEP HEP HEP! (...men jeg skal i hvert fald nok lære at stave til 'rengøring'. Og 'voksenudgifter'. Æv.).
- Skal jeg finde et job/en praktikplads/en indbringende hobby (...be' om?)
- Skal jeg blive min sportsskade kvit, og komme i gang med at træne igen.
- Skal jeg til at spise ordenligt (altså, når jeg er færdig med den her portion is).
- Tager en af mine bedste veninder på seks måneders praktikophold i Malaysia. Suk.
- Bliver min bedre halvdel 25 (kaneeeel!), min søster student, og mine forældre har sølvbryllup.
- Skal jeg ikke pudse næse i toiletpapir (tør hud i flager på næsen er det gode udfald, blærer er det mindre heldige. Satser på at undgå begge dele fremover).
- Burde jeg virkelig tage mig sammen og få fjernet lidt modermærker O.o
- Bliver jeg fortrolig med den lille Mac. Ja jeg gør så.
- Skal jeg måske kaste mig ud i en smartphone? Ö
- Skal jeg/HK have skovlen under SU-styrelsen (...den var også på listen sidste år. Måske i år? 7-9-13, tak.)
- Stopper jeg med at købe alt for manger kjoler og pæne ting. Ha, som om.
- Vil jeg gerne på tur til det store udland. Hvem sælger en billig pakkerejse til San Fransisco? Malaysia? Be' om.

I 2012 gjorde jeg mig klar til mit første udlandsophold (Atlanta ), og 2013 blev dedikeret til at færdiggøre min bachelor i Barcelona (ja, og så det der smut til Vancouver og Seattle - det var også lidt vigtigt). 2014 må så blive året, hvor jeg æh, vandrer i uvished omkring mit liv og prøver at blive lidt voksen (I ved, med job og sådan). Fra om en uges tid har jeg i hvert fald mit eget hjem - dét er en god start.

11 kommentarer:

  1. Sig mig....flytter du i hus? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg! Det er dog ikke et, vi selv har købt, desværre - så langt rækker dagpengene alligevel ikke ;) Mine svigerforældre har købt et i her Sønderborg, som de skal bo i, når de engang bliver så gamle, at de vil ind at bo i byen. Indtil nu har min svigerinde boet i det, men NU er det vores tur! (Det skal så også sættes lidt mere i stand, men pyt - det værste er klaret :p )

      Slet
    2. Najs! Tillykke :-D
      Glæder mig til at læse mere om det!

      Slet
    3. Tak! :D
      Og der skal nok komme masser af indlæg - jeg skal bare lige finde ud af, hvornår vi mere præcist flytter ind ;) Og så skal det der flytteræs også overstås først...

      Slet
  2. Sejt Stine - der er jo intet så skønt, som at have sit eget. Selv efter over 3,5 år i min lejlighed, kan jeg blive ør af lykke over at sætte nøglen i døren :D Og sikke meget plads! Skal hoptimisterne have eget værelse?

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige det! Uanset hvor rar ens familie er, så er det altså bare skønt at have sit eget.
      Og ja, det er helt vildt! Ha ha, jeg tror godt, min bedre halvdel kunne få at stuve dem alle sammen ud i spisekammeret, men jeg satser på at få dem pænt fordelt over hele huset ;)

      Slet
  3. Hvor dejligt med ny bolig :) Det er i hvert fald semi-voksent. Har selv boet i lejlighed (også forældrekøb) med kæresten i snart 3 år, men føler mig stadig ikke 100% voksen. Måske kommer det når kandidaten er overstået og jeg står enten med nyt job eller er på dagpenge… who knows!

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget! :) Og ja det er i hvert fald et step i den rigtige retning - jeg tror næsten, det eneste der kan hjælpe voksen-følelsen videre, er et rigtig-voksen-job eller en baby - jeg går dog efter jobbet ;)

      Slet
  4. Det er meget spændende, og det bliver SÅ lækkert - endelig kan alt mit nips ordentligt få lov at brede sig (og det samme kan jeg og mit tøj ;) ).
    Og tak!

    SvarSlet
  5. Wuuhuu. Det bliver da spændende at flytte :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)