fredag den 26. august 2011

Den bedste løsning på livets store dilemmaer


(altså bortset fra, hvis det er pest eller kolera) I går var jeg nemlig i Bilka, hvor der var de blødeste og mest behagelige sandaler i ægte skind. Problemet var bare, at man kunne få dem både i bronze- og sølvfarvet. Åh, det evige dilemma!


Men heldigvis var de sat ned til en 20'er(!!) parret, så jeg hapsede da bare dem begge, ha ha.


Men grunden til at jeg tog derud, var dog en helt anden. Bland-selv-slik til den nette sum af 5 kr. pr. 100 g - haps! (jeg ved ikke om det gælder i hele landet, men her i Sønderborg i hvert fald). Det på billedet er dog min søster, jeg har allerede spist mit det var i en pænere pose, hø hø.
Og så var der en sød ugle T-shirt til min bedre halvdel, og han tog faktisk ret godt imod den, ha ha. Er der andet at sige end hurra for Bilka!

2 kommentarer:

  1. Blahhh! Den eneste årsag til, at jeg kan holde misundelsen lidt på afstand er, at sommeren alligevel er på hæld og jeg ikke får brug for sandaler alligevel 8-)

    SvarSlet
  2. Janne: Du regner måske ikke med at have fødder til næste sommer? ;) Og ja, de kalder mig hamster, ha ha.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)