søndag den 7. august 2011

Det skal SMADRES


Der var engang, hvor jeg blev forfærdet over, at min yndlings kartoffelkage-udbyder skulle nedrives totalt for først efter mange år at genopstå.
 

Gisp, altså. Det her billede er fra juni, men man må da sige, at de er kommet videre siden da:


Der er nemlig ikke specielt meget Kvickly tilbage nu. Det her billede er fra i onsdags, hvor gravkoen havde gang i sådan en spændende metalkugle, som den smaskede ind i støttepillerne. Uh, det var fascinerende at kigge på, men desværre var jeg på arbejde (sendt ud i et ærinde), men jeg stjal mig lige til at stå i nogle minutter. Måske skulle jeg bare være blevet stående og set hvor lang tid der gik, før nogen savnede mig, hæ hæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)