søndag den 21. august 2011

Nå, ligger den der endnu?


I anledningen af dagens (nogenlunde) gode vejr, kommer her et outfitbillede fra... engang hvor solen også skinnede, hæ. I anledningen af, at min fine, hvide sommerkjole endelig var kommet videre fra vasketøjskurven, hvor den havde ligget i omkring et år (hmm. Nej det har jeg ingen kommentarer til), skulle den helt klart luftes. Med et par blomstrede plateau-sandaler, og så var jeg klar til Føtex, hø.


Den danske blæst spillede dog også ind, så jeg nuppede lige min trofaste cowboyjakke med i farten. Kjole fra Vero Moda, jakke fra H&M, sandaler fra Bianco.


Og detaljebillede af sandalerne. Og så vil jeg gerne klage over min balance-evne, jeg var ved at vrikle om flere gange. Ups. Helt ærligt, det er jo plateau, det skulle være let at gå i! Nå, det er vel aldrig for sent at gå på træningslejr. Eller vokse.

...og så er det tilbage til de lektier, der synes, de skal ødelægge min søndag. Men det får de ikke lov til, de bliver udryddet lige nu! Eller om lidt, i hvert fald.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan simpelthen heller ikke gå ordenlig ti de der sko, jeg ligner en gås eller sådan noget, hehe..

    SvarSlet
  2. Kjolen er rigtig flot til dig :-)

    SvarSlet
  3. Pille: Ha ha ;) Jeg tror nok, at jeg går nogenlunde normalt - indtil jeg vrikler om ;)

    J'adore blog: Mange tak (: Jeg er også rigtig glad for den (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)