torsdag den 11. august 2011

Min ønskeliste pt.

At tiden ville gå lidt hurtigere, så jeg kan smutte i seng. Tror alligevel ikke, at jeg ville være i stand til at sove til 4.50, hvis jeg gik i seng nu, selvom jeg er træææt. Og en middagslur vil sabotere projekt 'nok nattsøvn'.



Eller alternativt at jeg var så rig, at jeg ikke behøvede at arbejde.


Og så vil jeg da heller ikke sige nej til en varm rejse. Det kunne jeg godt bruge nu, både for afslapningens, men helt klart også vejret. Er det efterår vi har, eller hvad?

Hvad venter julemanden/tandfeen/påskeharen/DIG så på? De her ønsker er da ikke for meget forlangt. Synes jeg. Nå, men jeg smutter igen, jeg vil bruge resten af eftermiddagen på at prøve at holde mig vågen. Godnat.

2 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt bruge de samme gaver og ønsker. Lige nu nøjes jeg dog med at ønske en kold cocio. Man skal jo starte i de små, ikke?

    SvarSlet
  2. Uhm. Sådan en ville nu heller ikke vœre helt tosset. Og en del mere opnåelig, ja, hœ hœ.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)