fredag den 19. august 2011

Tiltrængt


I dag da jeg kom hjem fra skole, var min bedre halvdel i fuld gang ude i køkkenet. Desværre var det ikke madlavning, men derimod en af-isning af fryseren. Det er godt nok utroligt, hvor meget is der kan være inde i sådan en lille bitte fryser.


Ja og andre steder. Hmm, det skal nok blive interessant, når den engang bliver lukket ud af kulden.
Men andre interessante ting var der heldigvis også i fryseren:


Jah, fiskefilet :D Perfekt fredagsmiddagsmad, mums. Selvom nogen (host) havde taget en bid inden fotograferingen, tsk tsk. Men sådan en gang peberrodssalat med kylling er nu også svær at modstå, mums.


Og til sidst kan man sige, at det nok ikke var helt tiltrængt, at hælde rødbedesaften over resterne af isen, hø - men makabert sjovt så det da ud.

I aften er der kulturnat(/aften) i byen, så der skal jeg ned at kigge efter arbejde, høre Brødrene Olsen og se en masse stakkels mennesker løbe natløb. Det skal nok blive hyggeligt! (:

4 kommentarer:

  1. Dette er fuldstændig unrelated til dette indlæg, men NU fik jeg endelig læst om din tur til Helsinki :) Lyder til at du havde en rigtig dejlig tur og Mumiland ser jo helt fantastisk ud! Ihh hvor gad jeg godt at sommerferien aldrig ville stoppe. Så ville jeg hvertfald bestille en billet og rejse ud i det store udland igen - med en billet til Finland, of course :D

    SvarSlet
  2. *Fnis* Der er altså en del at grine ad her på bloggen (var ved at dø af flere omgange over billedet med genbrugsting, der 'bare får lov at blive hængende' - det billedet burde være header her på bloggen!). Dejligt på en dag, hvor ALT ellers er gået galt endelig at kunne grine ad noget. Og så har jeg for første gang opdaget at din blog hedder ...Mess og ikke ...Ness! Godt gået, efter at have logget ind på den de sidste 14 dage. c",)

    Anyway, blev bare lige fristet til at meddele mig herinde for første gang, for man kan altså ikke tage billeder af mad, der ikke er bidt af, nå! Det ikke messy - det giver bare .... mjæ ... perspektiv i billedet. Eller noget.

    SvarSlet
  3. *Fnis* Der er altså en del at grine ad her på bloggen (var ved at dø af flere omgange over billedet med genbrugsting, der 'bare får lov at blive hængende' - det billedet burde være header her på bloggen!). Dejligt på en dag, hvor ALT ellers er gået galt endelig at kunne grine ad noget. Og så har jeg for første gang opdaget at din blog hedder ...Mess og ikke ...Ness! Godt gået, efter at have logget ind på den de sidste 14 dage. c",)

    Anyway, blev bare lige fristet til at meddele mig herinde for første gang, for man kan altså ikke tage billeder af mad, der ikke er bidt af, nå! Det ikke messy - det giver bare .... mjæ ... perspektiv i billedet. Eller noget.

    SvarSlet
  4. Michelle: Sådan nogle indlæg render jo heller ingen steder, så det er aldrig for sent ;)
    Og det havde vi i hvert fald også, og Mumiland var så hyggeligt (:
    Jeg kunne også sagtens bruge noget mere sommerferie, og en rejse til ;)

    Line: Ja mit motto går også lidt på, at det er bedre at være til grin, end ikke at være til noget ;) Og det er jo være rigtigt, når man kan muntre bare en smule op ;)
    Og selvom genbrugsbilledet kunne være dejligt blikfang, må jeg nok hellere bibeholde den gamle header ;) Selvom jeg kan høre, at jeg måske skulle overveje forskellige farver til Happy og mess, hæ.
    Og godt at høre, at du kan lide mad med bid i - så kan man jo også se, hvor fantastisk det er, når man slet ikke kan lade det være ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)