søndag den 6. november 2011

En blomstret jakke

Nu er det vist tid til et outfit-indlæg igen, det er også så dejligt hurtigt at lave sådan en søndag, hvor det er eksamensopgaver, der kræver min opmærksomhed (og familiehygge senere, men shhh). Nå, nok snak:

Jakke: Genbrug. Bluse: H&M. Bukser: Pieces. Støvler: Deichmann.

Jeg havde taget min relativt nye blomstrede jakke på, og parret den med mine lilla bukser og en løs bluse. Sådan lidt efterårsagtigt og dejligt behageligt outfit.


Fine detaljer på blusen og mønster på jakken.


Uh, jeg elsker simpelthen de ankelstøvler. Har ærgret mig lidt over, at jeg ikke købte et par mere til glimmer i reserve, men i stedet har jeg købt mig et par andre billige. Mere om dem en anden gang.


Og for lidt ekstra varme, et dejligt tørklæde. Nu vil jeg smutte tilbage til opgaven, der er intet som arbejde, der skrider frem ❤

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dit outfit! Du ser skøn ud :)

    Kh Milana

    SvarSlet
  2. Lækkert outfit i forskellige lilla nuancer! Er vild med bukserne og ankelstøvlerne :)

    God søndag og god opgaveskrivning!

    SvarSlet
  3. Milana: Mange tak, hvor er du sød! (:

    Maria: Mange tak! De to ting er også nogle skønne kup, yndlingsting (:
    Og tak i lige måde, i hvert fald med søndagen. Opgaveskrivningen har jeg vist for mig selv ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)