onsdag den 16. november 2011

Weekendens fødselsdag #2, outfit


Til weekendes fødselsdag kom min indre prinsesse frem, så jeg havde gang i både glimmer, pels og krøller. Det skal jo også til engang imellem.

Cardigan: BikBok. Kjole: Vila. Underskørt: H&M. Glimmerwedges: DIY 

Min Lambi-pels, som den blev døbt, hæ hæ. Varm og pæn, så klager prinsesse Stine ikke.


Og de små glimmerbasser. Endelig luftet til en festlig lejlighed, men måske de også kan bringe lykke til skole-præsentationer? Må prøve i morgen, når vores seneste projekt i skolen skal fremlægges for klassen.


Så fin en kjole. Den er et fund fra Modebazar, hvor jeg fik den til kun 20 kr.(!). Den er lidt for stor, men den skal bare syes ind i ryggen. Her klaret med nogle sikkerhedsnåle, hæ hæ. Og så puttede jeg et lille tylskørt under for mere strut. Det kan pyntesyge prinsesser nemlig godt lide.


Og hop! Der var simpelthen photoshoot for alle pengene på den stille villavej i Rødekro.


Jamen altså. Jeg elsker hoppebilleder!

4 kommentarer:

  1. Mega fed cardigan! Er den i butikkerne nu?
    Hilsen Katrine

    SvarSlet
  2. Iben: Det er mig :D Og så er du fotomusen ;)

    Katrine: Tak, jeg er også meget glad for den! (: Men den er købt for omkring et år siden, desvæære.

    Fru Buur Bækgaard: Mange tak (: Det er bare lidt svært at vænne sig(/mig) til, så jeg smider nok ikke mine hårelastikker ud foreløbigt ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)