torsdag den 10. november 2011

Spottet i H&M: Pels til 100,-


I går var jeg et smut i H&M, og pelsen her hoppede straks på mig. Der var simpelthen ikke noget at gøre. Den er sat ned til 100 kr.(!) fra 500,-, så det er lidt af et kup. Hvis ikke det var fordi, jeg lige har nuppet en anden jakke, min vinter kun varer 2 måneder endnu, og det er begrænset, hvor meget der kan være i to kufferter til Atlanta, så var den nok også kommet med hjem. Så pæn og dejlig. Ej, måske skulle man bare købe den. Eller, nej!

Der var også andre jakker til en hund og andre billige penge, men mit indre pelsdyr havde kun øje for den her, ha ha.

3 kommentarer:

  1. Næææh! Den har jeg haft et godt øje til længe. Måske skulle jeg svinge forbi en H&M snarest...

    SvarSlet
  2. Den klær' dig rigtig godt. Det ser meget eksklusivt ud. Og så er den jo billig :-)

    SvarSlet
  3. Fru Buur Bækgaard: Så er vi to. Og ja det vil jeg da anbefale dig ;)

    Lullumut: Mange tak (: Og de to ting kan vi også blive enige om. Prøver alligevel at holde igen ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)