torsdag den 24. november 2011

Rudolf, du har fået en konkurrent

Jeg får nyhedsbrevet fra Horze (I ved, dem med de der støvler. Man vil jo nødigt gå glip af et godt tilbud, ikke?), og i dag dukkede det her tilbud op:


Ha ha, så er det altså jul!
Hvis man har lyst til at gøre en hest i julehumør, fås tæppet til 139,- her, og hovedtingen til 69,- her. Men please. Lad vær', ikke? (Ej, jeg ville faktisk syntes det var ret sejt med sådan en julehest. Men jeg er jo også typen, der er helt vild med sådan noget, hæ hæ)

2 kommentarer:

  1. Ahaha.,. Hvor er det komisk! Stakkelts hest altså.. Min kæreste har altid sagt, at vores lille hund skal have et rensdyr gevir til jul, men jeg kæmper imod hvert år! ;)

    SvarSlet
  2. Mette: Ha ha, det kunne også være sødt til jeres lille hund :D Jeg synes du skal give ham lov ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)