fredag den 25. november 2011

Pailletkjolen

Som jeg hintede på bloggens Facebookside, havde jeg købt et ordentligt læs pailletter til lørdagens sølvbryllupsfest. Jeg har ventet meget utålmodigt, og i går fik jeg endelig snitterne i den! Den var faktisk kommet allerede onsdag, men det havde min kæreste glemt at meddele mig... Til trods for, at jeg har spurgt ham hver dag - drenge, altså.
Rent æstestisk burde jeg nok vente med at vise den, til den er helt stylet på lørdag - men den fortjener at blive vist nu, så her kommer vidunderet (uden fotograf og i dårligt lys, men shhh) :


Såååå pæn! Den er dog lidt kort. Og lidt stram. Jeg skulle nok have haft den en størrelse større, men jeg er kreativ og har fikset problemet. Sådan næsten. Jeg elsker den alligevel ;) ❤


Udsæringen er lidt dyb, så jeg skal have et eller andet under. Min søster mener ikke ovenstående top er pænt, så det bliver nok med en almindelig undertrøje.
Ellers er den rigtig behagelig at have på, den er foret med blødt stof og ingen kradsende pailletter, hæ hæ.

Kjolen er af mærket Paprika, købt på Asos, og er pt. på tilbud til 225 kr. her.

2 kommentarer:

  1. Åh den er fin. Glimmer (L) Glæder mig til at se den in action.

    SvarSlet
  2. Ja den er. Suk. Kan slet ikke finde ud af, om den er lang nok, så måske må jeg ty til plan B i morgen.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)