onsdag den 2. november 2011

På sådan en almindelig tirsdag aften


I går aftes var mit arbejde inviteret op til en af vores leverandører, Tjellesen Max Jenne, for at se deres faciliteter. Jeg havde rigtig glædet mig til at se et kæmpe lager med robot, men i stedet viste det sig, at de har et lille kaos-lager med ungarbejdere (m.fl. ;) ). Spændende var det alligevel at se, og god mad siger man jo aldrig nej til:


Lækkert, lækkert kød, og resten var nu heller ikke til at kimse af. Der var også forret og dessert, men jeg bliver bare så sulten af alle de mad-billeder, ha ha. Vi spiste på Munkebjerg Hotel, og det var simpelthen så fint. Der var pejs i vores lokale, rigtig hyggeligt.


I dagens anledning havde jeg taget min nye, røde silkeskjorte på, og da jeg vist er ved at udvikle et afhængighedsforhold, havde jeg selvfølgelig også glimmersko på. (og et lidt underligt smil, hovsa)


Årh, SÅ sød. Jeg elsker simpelthen sådan nogle miniature-ting. Det er sådan nogle kasser (i store, selvfølgelig ;) ), som varerne kommer i hver morgen. Og nu har jeg min egen helt perfekte lille, de fik en stor stjerne ved mig ;)


Og nå ja - så var der jo også lidt indhold, hæ hæ. Et super supplement til lektielæsningen. Selvom det altid er lidt et lotteri, når man tager en, kan aldrig finde ud af, hvad der er hvad.

Vi kom desværre rimelig sent hjem, kvart over 12, og så skulle der lige laves lektier. Så jeg er totalt smadret i dag. Jeg må hellere lige få lavet lidt flere lektier (et salgsbrev - 15 min., og så burde det være udryddet), og så skal jeg så meget have en lur. Gab. Men næste tirsdag står den forresten også på lækker mad, når jeg med pigerne fra klassen skal have Sødam kylling. Mums!

8 kommentarer:

  1. Opdagede lige din blog, som er rigtig fin :) Skrev også en kommentar til "Genbrugsjakke" (oktober) :)

    SvarSlet
  2. Nåh i er nok også i gang med et projekt? Skal i også i banken? ;)
    /Lise

    SvarSlet
  3. Ej hvor fint, det ser jo fantastisk ud :D
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  4. det var da en noget fornem tirsdag aften! :-) gad godt det var mig der fik så lækker tirsdags mad ;-) haha
    kig forbi - www.aanholm.com

    SvarSlet
  5. Betina: Jeg gør også mig selv sulten ved det. Suk.

    Sigrid: Mange tak (: Og ja det så jeg, har også svaret der (:

    Lise: Det var bare til markedskommunikation, men vi er også i gang med Projekt D. Tror dog ikke, vi skal i banken, det kunne ellers være interessant (:

    Leila: Det var det også :D

    Anholm: Ja det kunne man godt vænne sig til ;)
    Jeg kigger forbi (:

    SvarSlet
  6. Jeg arbejder også på et apotek, så jeg kender en del til de kasser. Den er rigtig sød :-)

    SvarSlet
  7. Sofie: Det var godt, jeg vidste ikke, at der var nogle med-apoteks-ansatta derude (: Her i branchen kender vi jo alt til de kasser ;) Og ja den er virkelig sød, glæder mig til at bruge den til madkasse eller opbevaring. Medicinopbevaring, ha ha ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)