torsdag den 5. september 2013

Mikkel Grillhandske





Jeg indrømmer det blankt: Jeg har et meget svagt punkt for Tiger, Søstrene Grene og andre butikker, der har lige de der ting, jeg ikke vidste, jeg ikke kunne leve uden. Ovenstående ovnluffer hører helt klart til i nævnte kategori, seriøst, hvor sødt har et køkkenredskab lov at være? Og så med det store gab - mere perfekt bliver det ikke. De står til 20 kr. stykket, og jeg kunne altså ikke nøjes med én. Nu mangler jeg bare mit eget køkken, men indtil videre hygger de sig fint i selskab med mine forældres forbrændte parodi på et par grillhandsker - det kunne være, at de skulle have sig deres eget par, hva'? Hermed en opfordring til Tiger om at sætte gang i en udvidet dyreproduktion - vi vil ha' en zoo! :D

Så er problemet bare at holde de små rovdyr (...med 'o', og ikke 'ø', som jeg først fik skrevet, ahæm) væk fra maden:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)