lørdag den 7. september 2013

Alternativt galaxy

Jeg er stadig meget, meget begejstret for mine sort-hvide galaxy tights fra Adidas. Derfor ville jeg som sagt også meget gerne have haft udgaven med farve på, men indkøbsguderne var ikke med mig. Tsk. Det er nok også godt det samme med de 250 kr. de står til - ikke at det en decideret ublu pris, jeg synes bare ikke, det er udpræget morsomt at smide alle mine penge efter træningstøj. Selvom det jo er meget rart at træne i noget pænt, ha. Åh, de dilemmaer! Heldigvis kom Ebay mig til undsætning:




Næh, se hvad jeg fandt! Længden er rætti' fin (jeg havde ellers lidt frygtet de sædvanlig kineserstørrelser, der går til et sted midt på skinnebenet, ha), og så er printet ellers bare pænt med pænt på. Materialet er meget ala dem fra Adidas, måske en lille smule tykkere. Ih, dem glæder jeg mig til at lufte! (...ikke at det behøver at være lige med det samme, det nuværende shorts-løbe-vejr passer mig fint.) Jeg fangede dem i en auktion til den nette sum af 45 kr. inkl. porto, og ellers kan de købes som 'køb nu' til ca. 53 kr. her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)