mandag den 4. oktober 2010

Dagens kage

Nu skal det for en gangs skyld ikke handle om kartoffelkager, men derimod muffins! I dag har jeg nemlig været rigtig sød (i hvert fald mit tøj ;) ), der har været muffins fra top til tå:
Er der noget bedre end tema-outfits, hvad? ;) Og så har jeg endda hverken min muffin-vest eller halskæde på, hø hø. Den fine strikmuffin var heller ikke med ude i offentligheden, men passede da lige til photo-shootet ;) Den er strikket af min dygtige lillesøster og har en æresplads i min lejlighed :p

Skoene valgte jeg at beholde i den store størrelse, med det resultat, at jeg har svuppet mig gennem skolen i dag. Men de små klemte virkelig min fod, de ville aldrig blive store nok. Så jeg må ud at lede efter et eller andet indlæg til skoene, for de er alt for pæne til ikke at bruge (:

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det sødt, og hvor er du fin :)
    Jeg vil også have muffinsøreringe og alt det andet :P

    SvarSlet
  2. Og flot billedelayout i øvrigt :D

    SvarSlet
  3. Snøft er så stolt!! :D
    Men hvad med lige at skrive, at det er din aller sødeste lillesøster, som har strikket muffinen du har i hånden? :D :D

    SvarSlet
  4. Natasia: Mange tak :D Jeg fik også ros i skolen, hi hi ;)
    Du har jo næsten brug for en klon ;) Eller Ebay ;)
    Og mange tak, jeg har endelig fundet ud af både med store billeder, og at de ikke går ud over kanten, wuhuu :p

    Ibsepige: Jeg skriver jo heller ikke, at jeg selv har fikset øreringene, men jo burde nok angive dig - 2 sek ;) Dygtige pige ;)

    SvarSlet
  5. Årh hvor er det bare kært!
    Elsker øreringene!!!

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Mange tak :D
    Jeg synes også, hvis jeg selv skal sige det, at øreringene blev ret vellykkede ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)