søndag den 10. oktober 2010

Mit mareridt

Lige nu sidder jeg og sveder over vores første gruppearbejdeprojekt, der omhandler Linak og skal afleveres på fredag. Og fyldt med dårlige erfaringer og relativ god tid, vil jeg bare have det færdigt NU. Eller i hvert fald snart. Min søde lillesøster (*host*), der hellere vil hygge end plage om mit selskab, foreslog, at jeg blot opsummerede opgaven i dette lille digt:

Ejeren af Linak
Har en regnfrak'
Med zig-zag
Og elsker pastinak
På sin morgenbak'

Det er vel nok fint og kreativt, og det rimer jo! Men det tror jeg desværre ikke mine lærere vil være tilfredse med, tsk, og kildeangivelserne vil nok også blive lidt vanskelige. Så tilbage til word og keeedelig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)