tirsdag den 5. oktober 2010

Fuld fart på

Ja der er masser at lave for tiden. I morges stod jeg op 5.15 for at være på arbejde klokken 6. Derfra direkte til skole 10.00, og ca 11.15 tilbage til arbejde igen. Hele eftermiddagen har jeg så siddet med en aflevering til i morgen, og 18.00 går den så løs ude i Bilka. Argh! Jeg glæder mig nu, til jeg får mit liv tilbage. Engang...

Og hvad sker der lige får, at man til gruppearbejde ikke møder op?! Og(!)/eller ikke har lavet det aftalte?! Jeg hader u-selvvalgte grupper! Jeg har lukket mig inde hele weekenden for at være ordentligt forberedt, og så er det, hvad man bliver mødt med. Tsk. Og suk.

Men æh, for at det her indlæg ikke skal være helt sort i sort, så kan jeg da muntre mig selv op med, at jeg har købt en balsam i dag - wuhuu ;) Nu håber jeg bare, den kan redde min efterligning af en høstak - det ville måske også hjælpe at rede håret mere end en gang i ugen, he he.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)