torsdag den 7. oktober 2010

Haps haps


Et billede siger jo mere end tusind ord, men jeg tilføjer alligevel lidt tekst ;) Den lokale H&M har udsalg, så jeg er jo næsten lovlig undskyldt. Knæstrømper er simpelthen en genial opfindelse for sådan nogle frossenpinde som mig, inden under bukserne, og så kan jeg vove mig ud i kulden uden flyverdragt ;)
Og sandalerne øh... det bliver jo sommer igen, skal man lige huske på. Jeg har gået og beundret dem gennem sommeren, så til 30 kr. blev de da nødt til at komme med hjem. Så må de bare gå i vinterhi, eventuelt sammen med mig ;)

I dag har jeg modtaget en af mine mange pakker fra ebay, hvad den indeholdte, viser jeg senere (: Og så har jeg prøvesmagt endnu en kartoffelkage, anmeldelse følger i morgen, fredag er jo næsten officiel kage-dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)