tirsdag den 12. oktober 2010

Iiiih :D

Kan man andet end at blive glad, når man går ind på sin venindes blog og ser dette:


Hvor er det altså bare fint! :D Min søde veninde Natasia mener jeg har for lidt tid til hende - og det har hun fuldstændig ret i desværre... Grumme ting kaldet lektier og arbejde tager det meste af min tid lige nu, men var jeg ledig havde jeg fluks løbet alle 300 m hen til hende og invaderet hendes værelse resten af ugen :p ;) Og så må jeg sige, at det er flot klaret at hun har fundet så mange yderst flatterende billeder af mig, *host* ;)

Jeg har forresten lavet lidt småhapserier i dag, som jeg viser senere - jeg skulle bare ned i byen i et helt uskyldigt ærinde, men sådan kan det jo gå ;)

2 kommentarer:

  1. nej, hvor fint :P
    Smart, nu når jeg ikke har så mange faste læsere, der ser du, så kan du jo vise det frem.
    Og ja, du kan ikke bruge afstanden som undskyldning. Du er velkommen til at flytte ind i weekenden ;)

    SvarSlet
  2. Ja det er jo det jeg siger, haha ;)
    Hov hov, nu skal du ikke udnytte min begejstring ;)
    Tak tak, men vi tager allerede afsted lørdag og fredag skal jeg ud at spise og til fest :/

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)