søndag den 24. oktober 2010

Dyvig Badehotel

Uden for sæson, men alligevel ;) I torsdags var min kæreste og jeg blevet inviteret ud at spise af hans bedsteforældre. Og gratis mad siger man som bekendet ikke nej til, så vi tog pænt tøj på og gjorde smagsløgene klar.
Jeg havde desværre ikke taget mit rigtige kamera med, men lidt billeder blev det da til alligevel: Vi havde godt nok lidt svært ved at se maden, men det var nu alligevel lidt hyggeligt, specielt når glasset lavede fine skygger (:

Aftenens outfit i dårlig kvalitet (billedet, ikke tøjet ;) ). Da jeg i 11. time var i Bilka, inden vi blev hentet, hapsede jeg den blomstrede bluse til 40 kr.. Sådan løser man en tøjkrise, jeg havde kun 10 minutter til at gøre mig klar, da jeg kom hjem ;)

Og så har Dyvig badehotel åbenbart farlig take-away:Er maden stadig levende, eller hvordan skulle man komme noget til? Hmm ;)

Prisen var lidt pebret for en nærrig studenerende som mig, 238 kr. for to retter, men ikke noget at sige til for den mere velhavende befolkning. Man fik nemlig fuld valuta for pengene, både i kvantitet og kvalitet. Jeg fik tarteletter til forret og rødspætte til hovedret, og mums, det var lækkert og mættende (:

Og nu er det vist på tide at komme igang med morgenens aflevering... Ups.

2 kommentarer:

  1. Jeg morede mig lige over kommentaren om sikkerhed ved servering - indtil jeg kom i tanke om hvor farligt det faktisk er at åbne østers! Især hvis man ikke har en østerskniv men kun en almindelig kniv...

    SvarSlet
  2. Ja jeg tænkte også lidt over, at advarslen er berrettiget ved østersene. Men de 4 retter, der nævnes, er helt almindelige retter, der ikke involverer andet end opvarmning, så derfor er den altså sjov (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)