lørdag den 30. oktober 2010

Ecco Seafood

Forleden havde jeg en aflevering om Ecco, og optimist som jeg er, skrev jeg da bare http://www.ecco.dk/ i søgefeltet. Men øh...:

Det var vist ikke lige helt som forventet! Det kunne nu alligevel have været ret sjovt at basere sin aflevering på det - hvad skal man med sko, når man kan få skaldyr?! ;)

Og hvad laver jeg så på sådan en højhellig lørdag? Jeg hygger mig skam rigtig med mine lektier, men overvejer et smut i Bilka for at lure lidt på nogle ting fra morgendagens reklamen (jeps, igen optimist). Åh ja, det vilde ungdomsliv.

2 kommentarer:

  1. Dit indlæg mindede mig om, at jeg ville ind og se om Ecco har lavet nogle pæne støvler - så jeg skriver selvfølgelig ecco.dk i adresselinjen. Hvor dum kan man være!? :P

    SvarSlet
  2. Ha ha, præcis sådan noget kunne jeg også have gjort ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)