fredag den 29. oktober 2010

Tillykke! :D

Og hvem er det, der skal fejres? Det er da selvfølgelig min søde veninde Natasia! :D I dag har hun nemlig fødselsdag, så jeg dedikerer hermed et indlæg til hende ;) Håber du kan lide det Natasia, det kan ikke byttes! ;)
Natasia, du ved selv, hvor fantastisk du er, og hvor meget jeg nyder at være sammen med dig, så jeg nøjes bare med at poste nogle billeder af dig - enjoy ;) :

'Hvis jeg nu holder kameraet sådan her...'


Farlig for sine omgivelser

Begejstret fan



Hvis du har så meget energi efter min flytning, har du ikke båret nok! ;)
'Hallo, er der nogen?'

Og endnu engang TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :D

2 kommentarer:

  1. Haha, endnu engang tusind tak :D Elsker da os at være sammen med dig ;) og sikke nogen fine billeder du har fundet der :P

    SvarSlet
  2. Haha, ej, hvor sjovt, var først lige nu jeg lagde mærke til at vi begge var på billedet ved Louvre :P Godt lavet ;)
    Har ikke set det der flyttebillede før :P ;)Og har ingen kommentarer til de to føste billeder, haha :P

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)