søndag den 3. oktober 2010

Hello Kiksy!

Der er jo snart ikke den ting, man ikke kan få med Hello Kitty. Jeg har været så heldig at få snitterne i disse søde kiks, og dem blev der taget hul på i dag:Der var 4 i pakken, så jeg har rent faktisk kun spist én indtil videre - dygtige mig. At det så er fordi, den smagte af dild, grundet for stort hvidløgsindtag, det snakker vi ikke om ;) Og jeg er blevet snydt, den ene kiks vender forkert, så det søde Kitty-motiv er gemt under chokoladen. Suk. Til gengæld har jeg fået et lille mobilvedhæng, så jeg er skam glad for den søde pakke :D

I dag har været en rigtig keeedelig dag, den har stået på lektier, lektier og så lidt flere lektier! Men da jeg nu er mere eller mindre færdig med det ene, gav jeg lige mig selv lov til et frikvarter - tak tak, mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)