onsdag den 6. oktober 2010

Grænsehandel

Uhm, i dag var min bedre halvdel i Tyskland, og han havde fået en laaang liste med på diverse nødvendigheder. Ovenfor ses eksempler, mums ;) Jeg må dog vente lidt endnu med at gå ombord i alt slikket, æv. Jeg skal nemlig på arbejde om lidt, så nu er det rugbrød, der skal indenbords.

Jeg er blevet ret glad for min stribede bluse med pailletdetaljer, den fungerer altid, når man klokken lidt i for-sent-afsted hurtigt skal vælge tøj ;) Nå, nu vil jeg se at komme i gang med at gøre mig arbejdsklar, forhåbentlig har I en mere spændende dag end mig! (:

3 kommentarer:

  1. Jeg er overhovedet ikke til pailletter, men din bluse er rigtig sød!
    Gid man boede lidt tættere på grænsen...

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt blusen henne? :)

    SvarSlet
  3. Bitten: Uh, jeg elsker ellers alt der glitrer og skinner :p Sådan i små detaljer til hverdag ;) Men tak for komplimenten (:
    Det er ellers rigtig farligt sådan noget - men rart nok alligevel ;)

    Fru H-T: Den er fra Paris, en butik der hed Promod, på Champs Elysse (: Og så var den endda på udsalg ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)