lørdag den 9. oktober 2010

Plateau

For nylig købte jeg mine fine ballerina-sko med plateau-sål,og det er jo et genialt koncept. Jeg får lidt ekstra højde uden hverken at føle mig overdressed eller miste balancen - ren win-win ;) Så da jeg så de her støvler fra Bianco nede i byen, var jeg næsten solgt:

Men også kun næsten. For 500 kr. hænger jo desværre ikke på træerne. Jeg synes nu heller ikke helt, det her billede yder dem fuld retfærdighed, de så meget pænere ud i virkeligheden. Måske skal jeg alligevel lige et smut ned og prøve dem på ;)

Da jeg så kiggede på, hvad der nu ellers lige var på Biancos hjemmeside, faldt jeg over dem her:
Og de ligner jo til forveksling dem, jeg lige har købt i Bilka til den nette sum af 179 kr. (164 med personalerabat ;) ). De her sko koster 350 kr., og er ikke lavet i ædlere materialer end mine fra Bilka. Kunne Bilka så ikke også lige fikse et par støvler som ovenstående? :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)