onsdag den 13. oktober 2010

DIY blomsterlapper-bukser

Da jeg tidligere på året så nedenstående flotte bukser fra Cheap Monday med blomstrede lapper, gik mit mundvand helt amok. De var fine og det var liiige sådan nogen, jeg stod og manglede. Men prisen... 580 kr. (eller var det 480?) var for meget for sådan en nærig fattiglus som mig. Og hvad gør man så? Man laver dem da bare selv :p Så jeg fandt en masse fine lapper frem, og efter et massivt syarbejde havde jeg fået et par flotte flotte bukser (som jeg kun syede sammen 2 gange i processen, *host*) :D
Efterfølgende har jeg fundet ud af, at Vila også har lavet en udgave til 499 (169 på Nellys udsalg dog), så her kommer billedet af alle 3 - hvem er hvem? ;)

7 kommentarer:

  1. Hmm..Gætter på, at nr 1 er Vila, nr 2 er Cheap Monday og nr 3 er dine egne :D

    SvarSlet
  2. Afsløret ;) Det dårlige billede af mine egne hjalp nok også på det, he he ;)

    SvarSlet
  3. Og skoene - dem har du vist her på bloggen :P

    SvarSlet
  4. Ja det er rigtigt, det tænkte jeg også på ;) Men prøvede lidt på at efterligne de andre billeder mht. fodtøj - skulle bare have redigeret skoene i paint, tsk ;)

    SvarSlet
  5. Haha, jeg gættede det os lidt pga. skoene. Og nummer et er ikke så pæne :P kan faktisk bedst lide dine :P Glæder mig til at se dem live ;)

    SvarSlet
  6. Ha ha, tak :p Jeg kan også bedst lide mine egne, at det ikke bare er en lang række af lapper, men lidt adskildt (:
    Har du slet ikke set dem endnu? :P

    SvarSlet
  7. Nemlig ;)
    Nej, det mener jeg ikke :)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)