lørdag den 23. oktober 2010

London#3

Og så kom turistbillederne (: Igen vil jeg mest lade billederne tale for sig selv, for det var sådan set ikke de mest sindsoprivende ting, vi lavede, men ganske hyggeligt alligevel (:

Fra busrute 24, find 3 seværdigheder ;)

En hyggelig trappe op til vores værelse - dog ikke nær så hyggelig med kufferter eller efter en lang dag.

Jah, musical :D We Will Rock You. Jeg synes historien var lidt tynd, men de sang helt vildt godt.

Det varmer jo ens dansker-hjerte at se sådan noget. Og så er der oven i købet et wc, så bliver det jo ikke bedre ;)

Næh, det var vel nok fint ;) Nu mangler jeg bare at vise mine køb. Lige nu er jeg dog på arbejde (7-18.30 = aften på sofaen/i sengen), men bedre sent end aldrig jo (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)