mandag den 6. juni 2011

Fars dag, der gik


Vi startede med at hente min søster ved bussen, hun havde nemlig været i Paris med den lokale ungdomsskole. Ikke spor misundelig, nej nej. Og så var det vist den første gave til min far, at hun havde været væk kom hjem igen ;)


Vi fortsatte under de hjemlige faner, hvor der blev dækket op til formiddagskaffe. Og flere gaver! Tangled-lovning og guf til hyggeaften. Ja og øh, det var så det. Både min søster og jeg havde travlt med at forberede os til eksamen, så resten af det der familiehygge må vente. Men mon ikke vi nok skal få taget revanche en anden gang.


Inden jeg gik, nåede min søster og jeg dog lige at få taget nogle outfit-billeder af altid charmerende mig ;) De kommer i morgen, inkl. fraklip. Uha da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)