onsdag den 1. maj 2013

Misforstået


'Send mere slik' og 'giver I ikke et tilskud?' blev ikke helt forstået på den rigtige måde... Ej, det er pjat, tak til min søde mor for at holde mit energiniveau oppe (...og hvis jeg spiser hele beholderen på én gang, bliver jeg så meeega effektiv? Let's try!). I dag er det i hvert fald helligdag i Spanien, så der er rig mulighed for effektivitet. Hep hep!

(Og nej, jeg har ikke været voksen nok til at troppe op på et spansk apotek og prøve lykken. 'Tienes 'jern', si? No?')

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg er ret fan af, at helligdagene ENDELIG falde på en anden dag end mandag (hvor jeg normalt altid har fri). Til gengæld kan jeg heller ikke finde min produktivitet i dag - selvom jeg ikke længere har noget valg, når jeg har procrastinated så meget, at i dag rent faktisk er afleveringsdagen. Ups.
    Jeg håber, du klarer det lidt bedre end mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Jeg synes bare det er rart, at der ikke er to lukkedage i træk ;)
      Jeg håber, du fik lavet noget - jeg fik sat en blocker på mit internet, så jeg rent faktisk fik lavet noget fornuftigt (ud over at læse i min bog, og stå på altanen, altså) - jeg har også måttet indse, at det er ved at være sidste chance, hvis jeg vil videre med mit liv :p

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)