søndag den 12. maj 2013

Overbegavet

Ih, gaver! Jeg blev simpelthen møgforkælet, men jeg er jo også så rar en person ;) Der var både blevet tilsendt gaver, og andre var blevet smuglet ind i lejligheden, da der var besøg, så det var helt overvældende på trods af udlandsophold.

Verdens sødeste sæt nattøj er nu mit - nuuuuuirj, Snorkfrøkenen! T-shirten kan forresten sagtens bruges normalt, hvis man spørger mig - og det gør man. Så søjde ^-^

Og Eos' Alice in Wonderland blev også mit - så fint det er!  Og masser af det sødeste ugleprint. Og Mumi-viskelæder!

Og hå hå, torvevanter med ugle-mønster! Okay, lidt svært at se på billedet måske, men det strikkede der.

Og slik! Masser af slik, lige mine favoritter! Det meste røg dog lige lukt ned i den hule eksamenstand, ahæm.

Fra min søster, fine, fine øreringe. Jeg tror, de vil passe rætti' fint til min dimissionskjole. (og en uglekasse! Nuirj, hvor er den også bare sød!)

Den famøse Tangle Teezer blev jeg også begavet med. Det er lidt pudsigt, 'benene' på den er helt bløde i forhold til den fra Primark. Den fra Primark fungerer bedst til de lidt grovere filtringer, men jeg har også usandsynligt meget og filtret hår. Til gengæld er den her noget så pæn at kigge på.



Oooog så venter der også lidt godter på mig hjemme i Sønderborg. Det fineste Mumi-service, tænk, nu behøver mine kopper ikke længere være ensomme, og hele det lyserøde Snorkfrøken-sæt kan jeg også fornøje mig med. Kattedame kan jeg også blive (juhuuu!). Seriøst, jeg smelter bare af at kigge på de katte og Mumitrolde og ugler (indsæt selv massive mængder hjerter, regnbuer og lykkerus). Og så fik jeg også et tilskud til det, der måske kan være min nye trenchcoat. Den er fra Mint&Berry ved Zalando og er sat ned til kun 279,-. Et rent kup, tror jeg - den er i hvert fald på vej hjem til mine forældre, hvor jeg kan bedømme om den er alt det, jeg drømmer om, når jeg er feriebarn i juni. Med fri porto og retur kan det ikke gå helt galt (7-9-13).
Til sidst fik jeg også lidt penge, som skal bruges på noget rart og pænt til mig selv - hvad vides endnu ikke, men mon ikke de nok skal få ben at gå på (tur i zoo, tur i zoo!).

Og ps., det er mors dag i dag! Tillykke, mor ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg er ret begejstret for, at dit gavebord lige så godt kunne tilhøre en 12-årig! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte præcis det samme, ha! Men min indre 12-årige er meget glad ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)