søndag den 26. maj 2013

Ret voksent


For første gang længe har jeg købt mig en matchende bikini - ikke flere overdele sat sammen med hverken den bikiniunderdel, jeg har haft i omkring 10(!) år eller dem, der egentlig er for store. Og grimme. Jeg føler næsten, at jeg har styr på mit liv nu (det faktum at der er lyserøde flamingoer trækker ikke ned, nej). For at det ikke skulle løbe helt af sporet, smed jeg dog også den sorte top i kurven. Den er pæææn. Og den vil også passe fint til flamingounderdelen.
Det er fundet på Asos, flamingooverdel til 8£ her, flamingounderdel til 5,5£ her, og den sorte top til 14£ her. Ooog så fik jeg 20% ekstra rabat på det hele via Unidays. Den side kan jeg godt lide. Rabatkoden gælder indtil mandag midnat (eller tirsdag morgen kl. 9. Det kunne jeg ikke helt tolke). Haps!

Så mangler jeg bare den der sommer - i følge DMI defineres det som dage, hvor temperaturen ryger op over 25 grader. Dem har vi haft cirka to af siden jeg fik læseferie (hvilket var grunden til min store begejstring en af de pågældende dage), ellers er det bare sådan lidt bah, og med masser af vind. Blæselona, tsk. Så be' om, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)