tirsdag den 14. maj 2013

Saló Internacional de l'automobil Barcelona


I går nøjedes vi ikke med at kigge på Barca, nej vi var såmænd også til biludstilling. Det er en tilbagevendende begivenhed hvert andet år, så min bedre halvdel var helt vild i varmen efter at komme af sted. Så kunne han også få brugt nogen af de penge, han altid ønsker sig (og får) til oplevelser, ha.




'Kan vi ikke godt tage den med hjem, hva'?' Nu har jeg jo haft en lysegrøn Beetle med tag, så kunne jeg godt have den her cabriolet i flot rød også.

Eller bare denne her lille model. Nøj, hvor er den nuttet!



Pas på du ikke får slipset i klemme i din kæmpestore outdoor-firhjulstrækker.

Barcelona skyline!

Men hvad med den her bil så? Så behøver vi ikke lede efter lejlighed.



Og jeg mødte mine venner. Grrr! Jeg gad seriøst godt have Sulleys jakke, den havde nok bare været lidt for stor... Men hey, vi matcher!

Bagefter gik vi lidt op af Montjuic og kiggede på og lyttede til de dyre biler, der drønede forbi. Det syntes min bedre halvdel var et stort hit. Og jeg nød solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)