tirsdag den 28. maj 2013

Vancouver #13 - Capilano Suspension Bridge Park #2








Omgivet af træer, foroven, forneden og til alle sider. Så pænt. Lidt ligesom at være i ét med naturen, og så kun 25 minutters kørsel fra Vancouver.





Dét er noget af en alder -  tænk lige, hvor længe det træ har stået lige der? Fascinerende.


Jeg var til gengæld kun 13 år høj, hvis jeg havde været et rødt cedertræ.

Mit vingefang svarede derimod til en great horned owl. Så ved vi det. Sådan en så vi dog kun på billeder, men en vaskeægte ørn spottede vi:

Seeee! Den kredsede mistænkeligt oppe i luften, mens jeg konsumerede min muffin. Den blev dog på sikker afstand, og jeg fik dagens sukkerbombe for mig selv.

Og nogen havde ikke helt fanget budskabet. Vandaler. Gid de måtte blive bidt af et egern og angrebet af en ørn. Samtidigt.

Der var så utrolig meget pænt at kigge på her i parken, at næste afsnit af Canada-reportagen også omhandler denne. Pææænt.

2 kommentarer:

  1. Og på sådan en tirsdag aften kom jeg hermed til at bruge ALT for lang tid på at sidde og savle og sukke over billeder og indtryk fra Canada. *suk* Vancouver er også ét af de steder jeg gerne ville se en dag. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ! Det er også virkelig et dejligt/pænt/absolut fantastisk sted. Jeg må indrømme, at jeg ikke havde skænket Vancouver/Canada så mange tanker, før jeg kom derover, men nu er jeg helt solgt :) Jeg vil tilbage!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)