tirsdag den 6. maj 2014

24 år








Masser af flag og lækker morgenmad lagde bunden på min fødselsdag, der var en stille og rolig og hyggelig dag. Til aften havde jeg inviteret den nærmeste familie på aftensmad hjemme ved dem selv - der er kun en kilometers afstand, og de har opvaskemaskine, ha. Menuen stod på den obligatoriske waldorfssalat (livretten over dem alle), mikset med brunkartofler (ååååh, så gode!) og frikadeller. Jeg er ikke det store kødmenneske, men de deller er jeg ret begejstret for. Aftenkaffe-kagen var også specielt udvalgt - kartoffelkagen fra den lokale Kvickly er ren lykke. Også selvom man har glemt lys og må benytte sig af alternative løsninger, ha. Der var også lidt gaver til mig (gavergavergavergaaaaaver!!!), og de var SÅ fine. Indlæg følger, når de sidste lige er kommet frem med posten. Helst snart.

Midt i al fødselsdagsfejringen lykkedes det os også at impulskøbe nye spisebordsstole - eller, impuls og impuls, vi har levet med klapstole de sidste 5(!) år, så vi manglede da, ha. Bilka er et farligt, farligt sted.

Angående vejret har jeg absolut ingen kommentarer. Men når man har tilbragt de sidste to år med at fejre fødselsdag under varmere himmelstrøg, har man vist også opbrugt sin kvote. Har jeg hørt. Det var nu ellers dejligt varmt at fylde både 22 og 23...

PS. Hvis man er tilmeldt nyhedsbrevet fra Nelly, får man på sin fødselsdag 75 kr. til helt fri afbenyttelse. Og der er fri fragt ved køb for over 100 kr. Det er en okay gave - se, hvad jeg fik smidt i nakken her ;)

8 kommentarer:

  1. Hej igen...

    Endnu mere tillykke... <3
    Ser ud til at du bare har haft en super dejlig dag, sådan skal en rigtig fødselsdag være.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Endnu mere tak! :D Og jep, det er også lige sådan, jeg helst vil fejres :D

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen. :D

    SvarSlet
  3. Herzlichen Glückwunsch !!! :-)
    Uli

    SvarSlet
  4. Lyder som en dejlig dag - tillykke igen, glæder mig til, at se gaveudbyttet :D Frikadeller er altid et hit!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det i hvert fald også, og tak igen ;) Gavudbyttet er hermed oppe og til frit skue, uuh! Og det er de, mums!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)