søndag den 25. maj 2014

Sandaler og støvler

Bilka reklamerer for Havaianas til kun 99 kr. i denne uge, så jeg cyklede spændt afsted og krydsede fingre for at kunne hjemtage et sort par. Det kunne jeg selvfølgelig ikke - det eneste, min Bilka havde, var læssevis af de hvide og en masse med logosål. Tsk. Men sådanne detaljer stopper sjældent mig fra at hive dankortet frem - i stedet fandt jeg nemlig de her pæne, pæne ankelstøvler sat ned til kun 100 kr.. Jeg har haft et godt øje til dem længe, men haft is i maven. Okay, faktisk havde jeg helt glemt dem, men det var et glædeligt gensyn, da de hang der og var sat ned, ha. Dem skal jeg nok blive rætti' gode venner med, når det engang bliver lidt koldere igen - men det behøver ikke være lige med det samme, tak.

2 kommentarer:

  1. Fede støvler og så er jeg lige lidt vild med din kjole. (Jeg er vild med alle dine kjoler faktisk...)

    - Forresten, så tror jeg at jeg så dig i Netto i Sønderborg i sidste uge, kan det passe? Jeg ville have gået hen og sagt hej, men gjorde det ikke fordi at det for det første ville virke en smule stalker-agtigt og for det andet så var jeg ikke 100% sikker på at det var dig. Men jeg er tosset med dig og din blog og så kender jeg faktisk din søster, hehehe.

    - Kram fra Annemette.
    http://elefant-fabrikken.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ, mange tak! Det her er faktisk en af Ibens gamle ;)

      Hvis det er Netto'en inde i byen, kan det godt passe - der er jeg nok en 3-4 gange om ugen. Så hvis du ser en, der ligner mig, så er det nok mig, hæ. Og mange tak, hvor er du sød! Og hvor pudsigt - men Sønderborg og omegn er ret lille, hæ :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)