torsdag den 8. maj 2014

Begavet











Uuuuuh, gaver! Jeg har simpelthen fået sådan nogle fine ting, der lige er mig. Man skulle tro, at folk kendte mig. Eller er gode til at læse ønskesedler. Mumi, Pepsi Max, pæne smykker, rare sandaler, mintgrønne ting, søde ting og fantastiske Nike Free. Så er jeg vist godt kørende det næste stykke tid. Jeg glæææder mig til at få brugt det, og specielt mine fødder og ører er glade. Og mine øjne, der rigtig kan beundre det hele.

Herudover er jeg også kommet til at købe vilde mængder af ting til mig selv - alle ved, at i måneden op til ens fødselsdag må man købe ALT (der ikke står på ønskesedlen, selvfølgelig), med undskyldningen at det er vigtigt at købe gaver til sig selv.  Det tog jeg meget bogstaveligt, og har nu shoppestop resten af året måneden. Til gengæld er jeg den lykkelige ejer af åh så mange fine ting, og det må da også tælle lidt. Ikke?

8 kommentarer:

  1. Jeg er røv-misundelig på den pude der. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare SÅ fin og står nu i sofaen og pynter :D Find den i Føtex, hvis du ikke kan modstå fristelsen ;) Og tillykke med tatoveringen forresten, jeg var lige inde at kigge på den - den er virkelig fin :D

      Slet
  2. Åh, vidunderlige finhedsgaver! Mumi-krus, pæne puder og yndig taske! Skøn, skøn, skøn gaveregn :'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare noget af det fineste! Iiih, altså ^-^

      Slet
  3. Åh nogle fine gaver, men den pude der ... jeg dør! Den er da bare sååå sød :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig bare sååå sød :D Den kan fanges i Føtex ;)

      Slet
  4. Du har godt nok fået nogle lækre ting.. Den der sorte ring er helt vildt fed... :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg! :) Og den er jeg også rætti' glad for, den er lige mig :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)