onsdag den 14. maj 2014

Efterlysning: Sue Low


På årets ønskeseddel havde jeg smidt den pæne, pæne Sue Low fra Samsøe Samsøe. Og jeg fik den da også - bortset fra, at det var lykkedes mig at linke til den forkerte top, og det derfor ikke var den rigtige model, jeg ellers ivrigt pakkede op. ARGH! Det var faktisk slet ikke min, men Bahnes skyld. De har nemlig valgt at klippe ryggen ud på billedet, selvom den er der på deres model - så er det altså ret meget op ad bakke... Nå. Men det store spørgsmål er, hvor kan jeg så købe den? Den er udsolgt på Samsøes egen hjemmeside, i alle deres butikker, og jeg har heller ikke kunne finde den andre steder på nettet. Så tip mig lige, hvis du ved, hvor den kan købes, ikke? :D Modellen hedder som sagt Sue Low, og er den 'korte' tanktop med dyb ryg, og jeg leder efter den sorte i str. xs/s. Og nej, jeg er ikke interesset i den lange model. Eller den lange model i andre farver, som den ivrige ekspedient i min lokale Samsøe-butik ellers prøvede at prakke mig på - det er specifikt den her, og kun den her, jeg vil have. Pleeeeeease!

6 kommentarer:

  1. Ej hvor fejt sådan lige at beskære ryggen væk! Feje tricks for mersalg. Haha. Men øv hvor surt! Hvis du ikke finder den, så kan jeg anbefale ONLYs toppe. De har også dyb ryg, og de holder godt, synes jeg. Har til gengæld ikke prøvet dem fra Samsøe Samsøe, så kan ikke rigtigt sammenligne =/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget, meget lusket! Specielt fordi, at ved nogle af de andre toppe har de ikke skåret ryggen væk. Ren forvirring.
      Jeg har faktisk prøvet Onlys toppe, men de blev vejet og fundet for lette :p De har ikke helt samme dybde i ryggen, og er ikke af samme, lette stof. Ikke at det har stoppet mig fra at købe en i en pæn, pæn blåmeleret udgave, altså ;) Tak for tip ellers!

      Slet
  2. Prøv og tjek www.anthon.dk og evt. kontakt dem hvis den ikke er på webshoppen, det kan jo være at de har den i butikken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg prøve, tak for tip! :)

      Slet
  3. Fandt frem til din blog via google (sue low), da jeg selv eftersøgte toppen. Nu har jeg dog været i kontakt med Samsøe Samsøes kundeservice, og kan fortælle at toppen er udgået - og den kommer IKKE tilbage igen :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Noooooo! Æv, altså! Men tak for informationen, så kan jeg stoppe med at vente desperat på den. Suk.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)