tirsdag den 13. maj 2014

Til fest som gæst








I søndags var der vaskeægte FC Barcelona-stemning, overvældende meget mad, pæne omgivelser og søde, små lam. Dagens helt store højdepunkt var dog forretten - jeg tror ikke, jeg har fået tartelet i 3,5 år, så jeg var MEGET begejstret, og det måtte straks smides på Instagram, ha. Hvorefter jeg grådigt kastede mig over den, og ærgrede mig over, at der kun var én til hver. Det var dog ikke fordi, jeg kom til at sulte af den grund, og der blev også serveret Pepsi Max. Ren fryd!

Dagens hovedperson er, som bordpynten så diskret afslører, kæmpe FC Barcelona-fan, og gik nærmest helt i chok, da han fik overrakt gaven fra sine forældre: En fodboldtur til Barcelona. På fredag. Det er da også okay, hvad? Jeg kunne også godt klare en lille tur til Barcelona igen. Hvem giver?

6 kommentarer:

  1. Ej, 3,5 å er jo aaaaalt for længe!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det, det er ren skandale! Ö Næste gang får der heller ikke lov at gå så længe ;)

      Slet
  2. Ej en god gave at give! Jeg troede ellers lige at bordpynten afspejlede at familien havde norske rødder ;) Haha. I med tarteletterne - sidste gang vi skulle hjem til mine forældre og ankom med bussen sent om aftenen, havde jeg også bestilt tarteletter til natmad.

    SvarSlet
    Svar
    1. Han blev også så glad, at han græd af glæde, ha ;) Ha ha, jeg kan godt se, at det godt kan ligne, når man lige ser det første billede.
      Øj, det tror jeg også jeg vil se, om jeg kan gøre ved mine forældre - bare fordi der kun er 1 km hjem til dem, skal jeg da ikke fratages mine privilegier ;)

      Slet
  3. Hvor er han dog heldig, at han skal på fodbold tur! Super lækkert mad i fik, mhm!

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget! Det blev han også ret glad for ;) Og det var vildt lækkert, det kunne jeg godt have igen! Gerne lige nu...

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)