torsdag den 1. maj 2014

Standard onsdag





Hip hip hurra! I går havde min yndlingslillesøster fødselsdag (19 år - hvad sker der for det?), og vi fejrede det med et smut til Odense Universitetshospitals kælder. Hyggeligt sted. Til de nysgerrige kan jeg oplyse, at det var et opfølgende tjek på en lille kæbeoperation, hun fik lavet for en tre ugers tid siden. Efter en time og tre kvarters kørsel, kiggede de på hende i cirka lige så lang tid, som det tog mig at lave en opdatering på Instagram. Men hallo, så gik turen da bare op på gågaden! Ikke at vi nåede så meget der, men det lykkedes mig alligevel at få svunget dankortet i Magasin. Det skulle jo ikke kun handle om at give gaver til min søster, vel? Ha. Til gengæld fik jeg et mindre hak i selvtilliden, da en ekspedient spurgte, om min søster og jeg var tvillinger. Ud over de fem(!) års aldersforskel, er der også lige den detalje, at min søster som sagt lige er blevet opereret og ligner en bæver... En meget sød og FIN bæver, men stadigvæk. Suk.
Nå, men turen gik hjemad, der blev spist kage, jeg fik æren af at puste lysene ud, der var lækker aftensmad, og jeg fik givet min søster en træ-Hoptimist med ben i to farver. Sådan kan det jo gå - jeg var i hvert fald ret tilfreds med at spendere min onsdag på ovenstående, og jeg tror heller ikke, min søster var helt misfornøjet. På mandag gør vi det igen (minus Odense dog) - og så er det MIG, der bliver begavet!

6 kommentarer:

  1. Ja det var noget ikke så sjovt på OUH men lyder nu som en skøn dag alligevel..
    Hvad købte du i Magasin???
    Følger dig lige på Instagram.. Elsker Instagram.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, men til gengæld var det heldigvis hurtigt overstået - og jep, dejlig dag!
      Jeg fangede mig en cashmeresweater, grøn kjole og et par højtajlede bikinitrusser - det kommer på bloggen i løbet af ugen ;)
      Og tak, det er jeg glad for - jeg elsker også Instagram ;)

      Slet
  2. Det lyder da som en utrolig skønt dag, og tillykke med hende :)

    Du må meget gerne kigge forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Hi hi, sikke et fint billede af lysene der bliver pustet ud!

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)