mandag den 12. maj 2014

Grøn på budget



Øreringe: Pernille Corydon. Halskæde: Arvestykke. Ring: Pieces. Jakke: Bon'A Parte. Top: Genbrug. Nederdel: Ebay. Sko: Føtex.










Jeg havde rimelige meget tøjkrise over konfirmationen i går - mit skab bugner af pæne kjoler (endnu en af mine samlermanier) og kombineret med min ubeslutsomhed, var det ikke helt let. Den nyligt indkøbte festlige nederdel havde dog ikke været på endnu, så det var oplagt at lufte den for første gang. Der var også indbygget selvkontrol i den, da den sidder så stramt, at der ikke er plads til specielt meget mad, ha. Så det lykkedes mig at undgå at spise til jeg fik kvalme - det plejer jeg ellers at være lidt for god til til store fester. Knap-så-sund appetit kan man vist godt kalde det, ha.

Outfittet er desuden helt igennem budget - eksklusiv smykker har det kun kostet 178 kr. Det dyreste item er nederdelen til 105 kr., hvorimod toppen kun stod mig i 13 kr. Og sko og jakke til henholdsvis 35 og 25 kr. Haps! I kan bare kalde mig dronningen af udsalg-genbrug-budget, ha. Jeg følte i hvert fald, at jeg var rent pænt klædt på alligevel.

Billederne er taget klokken 6.20 efter tre en halv times søvn - så hvis jeg ser lidt træt ud, er det fordi jeg er det, ha. Det var rart nok at dresse op og komme ud i verden (god maaaad ♥), men der gik ikke mange minutter efter hjemkost, før jeg havde flået det hele af og i stedet påført mig løse bukser, hyggesokker og sweatshirt. Klemt og kold er alligevel ikke mine yndlingstilstande. Selvom nederdelen er noget så fin.

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det billigt for tingene! Men det er jo kun godt :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget! Og det er det, så er der råd til andre, sjove ting ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)