tirsdag den 20. maj 2014

Mumi-tip

Halloooo, har I set?! 30% på alt Mumi i Inspiration - ja tak! Jeg ved dog ikke, om det er landsdækkende, men i Sønderborg er det i hvert fald. Og med kendskab til min Mumi-passion, ved vi alle, hvordan dét endte:

Specielt fordi jeg havde et tilgodebevis, der udløb til december - det var bare om at skovle Mumi til sig:




Stod lige og manglede ikke? Hæææ. Jubilæumskrukkerne har længe stået højt på min ønskeliste, så der var ingen tvivl om, at de skulle med hjem. Nu overvejer jeg bare, om jeg også skal have den helt store - jeg ved bare ikke, hvad jeg skal bruge den til, og det er nok ikke det bedste udgangspunkt... Skålen, 'Mumi på is', manglede i min samling, men er udgået af produktion, så den blev jeg også nødt til at have. Ellers ville kruset jo føle sig ensomt, ikke? Bestikket har jeg ikke så mange dårlige undskyldninger for - det er bare helt enormt sødt, og næsten den rigtige størrelse.

Det er nok alligevel meget heldigt, at min lokale Inspiration ikke fører et større Mumi-udvalg, for hvem ved, hvad det ellers kunne føre til af ulykke. Ikke at det stopper mig fra at tjekke Åbenrås udvalg ud, når jeg kommer et smut forbi på torsdag - det kunne jo være, at de havde årets sommerskål. Be' om!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Jeg bor selv i Sønderborg, så det kunne da godt være at man skulle kigge efter det. Nu spørger jeg måske dumt, men er skålene og krusene i porcelæn eller det der plastik-agtige materiale (melamin, hedder det vist) ? Og i øvrigt tak for en hyggelig blog, det er dejligt at få lidt tips fra "lokalområdet" ;)
    - Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen bare noget af det sødeste! Det heler er porcelæn af højeste kvalitet, fra Arabia. Det er nok også derfor, det er lidt pebret, men jeg er så inkarneret samler, at jeg må have det hele, ha. Og selv tak, hvor hyggeligt med læsere fra lokalområdet ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)