fredag den 16. maj 2014

Kom og køøøøøb!

 Køøøøøøøøb!

Jeg har (blandt andre) to problemer - et massivt lettere overforbrug og manglende plads. Derfor sælger jeg ud! Efter at have sendt adskillige kasser til genbrug, har jeg stadig omkring tre flyttekasser af mine og min søsters 'til salg'-ting, og nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at smide lidt til salg. Wuhuu! Mere følger, når jeg lige får taget de sidste billeder. Indtil da, er det det her - og med fast, lav porto på kun 25 kr. uanset antal køb - så køb flere og spar mere, ikke? ;)

Tryk på billederne for at se dem store (noget af billedet kan godt være skjult), og hold musen over billedet for at kunne trykke på højre- og venstrepilene for at se flere billeder.


- og skriv endelig, hvis der er spørgsmål angående noget af tøjet, eller hvordan det der Tictail (salgssiden) fungerer. God shopping ;)

2 kommentarer:

  1. Du har da lige reddet min sommer! :D Købte selv den blomstrede kjole i str. 38, men har måttet sande, at den er lidt for stor - og så har den ikke været til at få fat i i str. 36! Så en ordre er straks sendt afsted :)

    SvarSlet
  2. Wuhuu, fantastisk! Jeg sørger for, at den bliver sendt afsted i dag ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)